Heeft u een klacht over onze dienstverlening?
Wij doen ons best te voorzien in een behoorlijke dienstverlening. Het kan toch voorkomen dat er een klacht ontstaat. Indien u een klacht heeft over onze dienstverlening, horen wij dit graag. Wij zullen uw klacht dan in behandeling nemen overeenkomstig onze klachtenregeling. Wij handelen deze klachten binnen een redelijke termijn en in een constructieve sfeer af.
Klacht indienen per mail
Uw klacht kunt u schriftelijk indienen door een e-mail te sturen naar: klachten@marienbergh.nl. Direct een klacht indienen? Klik op de onderstaande button. Uw klacht moet in ieder geval bevatten:
- Uw volledige naam;
- Uw adresgegevens;
- Een dagtekening;
- De naam van uw (organisatie indien van toepassing);
- Een duidelijke omschrijving van de klacht en de gedraging die tot de klacht heeft geleid;
- De datum of tijdsperiode waarin de klacht zich heeft voorgedaan;
- Alle relevante documenten.
Klacht indienen per post
Liever per post uw klacht indienen? Dat kan door uw klacht met de bovengenoemde gegevens te versturen naar:
Mariënbergh Incasso Services B.V.
T.a.v. mr. R.G. (Robbert) Goossens
Postbus 125
2700 AC Zoetermeer
Ontevreden over de klachtafhandeling?
Bent u na de behandeling van uw klacht niet tevreden over de afhandeling, dan heeft u de mogelijkheid een klacht in te dienen bij Incassoklacht.nl. Incassoklacht.nl zal het geschil aan de hand van hun geschillenregeling afhandelen.